بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

خوش اومدین



 

      

   سلام به همه دوستای عزیزم 

 به وبم خوش اومدی 

05200000 امیدوارم که از وبم خوشت بیاد 05200000

 نظر یادت نره شکلک های رمیــ ـنآ

 راستی وب من چندتا قانون داره

 تا آخر وبمو ببینی 

- نظر بزار چون هرچندتا نظر بزاری من دوبرابرشو تو وبت میزارم

نظرتو درباره پستام بگو 

-اگه مطلب یا عکسی خواستی بهم بگو بزارم تو وبم

-فقط نظرای خوب تایید می شن

- خواستی کپی کنی بهم بگو 

 

راستی با تبادل لینک موافق موافقم فقط قبلش خبرم کن تا منم بلینکمت

 

خوب دیگه برید وبمو ببینید و البت نظرهم بزارید

مر30.بای

 

نظرات 7 + ارسال نظر

وبت عالیهههههههههههه
به منم بسر و اگه با تبادل لین موافق بودی بخبر
سرکارم نذاریا بیا حتما گلی

سلام با تبادل لینک موافقم لینکم کن بعد خبرم کن لینکت کنم

laleh 20 تیر 1395 ساعت 15:47

چه فضای نازی

ممنون عزیزم چشات ناز میبینه

sana 25 خرداد 1395 ساعت 12:20 http://girls2003.blgfa.com

سلام خوبی . وبت قشنگه . اومده بودی وبم *دختری از جنس الماس * گفتی لینکت کنم کردم تو هم منو لینک کن به اسم دختری از جنس الماس
ممنون . بای

مینا جی 18 خرداد 1395 ساعت 12:37

فضای صورتیه دخترونه ی وبتو دوج دالم...
فقط اگه میشه از جانگ کیون سوک هم چن تا عکس بزار
ممنون می شم ........

ممنون.
برای سوکی وب جدا گونه دارم
suky19871382.blogfa.com

JJJJJ 17 خرداد 1395 ساعت 00:27

دخی بابا ایول دوس جونی خودمی دیگه

از طرف بهترین دوستت که دوست داله

میسی

کی هستی؟؟
نمیشناسمت

مهرسا 14 خرداد 1395 ساعت 12:43 http://وب لاگ ندارم

ممنون از عکسای دخترونه ی نازت

عالی بود

لازم به ذکر که بگم قالبت خیلی جی گره

کاش منم ایمیل داشتم وب می زدم لینکت می کردم

راستی این همه عکس از کجا؟؟؟

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد