بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

احساسات یه دختر

بچه ها واسه این پستم نظر می خوام

نظرتونو در باره ی متنی که از خودمه بگین لطفااااا


دنبال کسی میگردم که تو بهار که زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم:

 

میای بریم زیر این رگبار و هوای خوش قدم بزنیم؟

 

در جواب فقط بگه: نیم ساعت دیگه کجا باشم....

 

توی تابستون که زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم: میای بریم تو خیابون تا هرجا شد قدم بزنیم؟

 

در جوابم فقط بگه:‌ ناهار اونجایی که من میگم....

 

توی پاییز زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم میای صدای ناله ی برگارو دربیاریم خش خش صدا بدن؟

 

در جوابم فقط بگه: دوربینتم بیار....

 

توی زمستون زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم: درختای خیابون منتظرن با یه عالمه برف

 

بعد با تردید بپرسم: میای که؟

 

در جوابم بدون مکث بگه:‌ یه جفت دستکش میارم فقط یه لنگه من یه لنگه تو ...

 

سر اینکه دستای گره شدمون توی جیب کی باشه بعدا تصمیم میگیریم....

 

من ان فرد را پیدا کردم

بهترین دوستم بهاره بهادر

با این که از مدرسه از شهر رفته ولی از شهر زیبای قلب من هنوز هم نرفته

بعد از چند سال با هم حرف می زنیم اوم میاد شهرمون خونهی مادر بزرگش همو می بینیم

 

*•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸

 

 

خاطرآت را بآید سَطل سَطل از زندگی بیرون کشید...

 خاطرآت نه سَر دارند،نه تَه

 بی هوآ می آیند تا خفه ت کنند...

میرسند گآهی وسط ِ یک فکر،گآهی وسط ِ یک خیآبون...

 و گآهی حتی وسط ِ یک صحبت، سردت میکنند!

 رگ ِ خوآبت را بلدند!

 زمینت میزنَند...

 خآطرات تَمآم نمیشَوَند،تَمامت میکنند...!

 

 

کسی جرات ندارد من را از صفحه بازی بیرون بیندازد

شوخی نیست من شاه شطرنجم !!!

آرزو طلب نمیکنم، آرزو میسازم!!!

لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر می کنی ،

من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی!!!

لبخند می زنم و تو فکر میکنی بازی را بردی ، هرگز نمی فهمی با هر

کسی رقابت نمی کنم!!!

زانو نمی زنم، حتی اگر سقف آسمان ،

کوتاهتر از قد من باشد !

 

 

 

این منـــم! *•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸kisses¸.•*´¯)‌*•.¸

 

نه پاهایم 10 سانت از زمـ ـ ـےن بالاترند (✿◠‿◠)

 

نه موهایم 10 سانت از سرم بالاترند (◡‿◡✿)

 

من اینجا روی زمین زندگـ ـ ـے مـ ـ ـےڪنم ❀◕ ◕❀

 

در جایـ ـ ـے ڪه من زندگـ ـ ـےمـ ـ ـے ڪنم %ᵕ‿‿ᵕ%

 

فقط "ارزش هایم" مرا بالا مـ ـ ـےڪشاند ❁◕ ◕❁

 

نه پاشنه ڪفش ، و نه ڪلیپس مو!!! ❀◕ ◕❀

 

╔══════════════════╗

 

دختر باش!

دخترونه ناز کن!

دخترونه فکر کن!

دخترونه احساس کن!

دخترونه استدلال کن!

دخترونه زندگی کن!

اما بدون غم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادن!

عاشق شو، که زندگی کنی!

،مراقب باش

به زندگیت کوچکترین خدشه ای وارد نکنی!

دختر باش، و افتخار کن که دختری.

(¯`*•.¸♥♫ BEAUTIFUL ¸.•*´¯) ♥♥♥♥

 

هـــــــــــی پسری که¬)

 

 

کـ ـ ـ ـــار امروزت بــــــــازی با دل دختـــــراست... و

 

 

دیــــــــــدن اشکــــاشـــــــــــون

 

 

حـــــــس شـ ـ ـ ـاخ بــــــودن بهت میــــــده...

 

 

فـــــــــردا پـــــــــدر خواهــــــــی شد!!!!

 

 

اشکهـــــــــــــــــــای دخترت کمرت را می شکند!!

╚══════════════════╝

 

دنیای ما دخترا(っ◕‿◕)

ﭘﺮ ﺍﺯ ﻻﻛﺎﻱ ﺭﻧﮕﺎﺭﻧﮓ ... ﺭﮊ ﻟﺒﺎﯼ ﭘﺮﺭﻧﮓ ...

ﮔﺮﺩﻧﺒﻨﺪﺍﻱ ﻃﻼﻳﻲ ..

ﭘﺮ ﺍﺯ ﮐﻔﺸـــــــــﺎ ﻭ ﺩﺍﻣﻦ , ﺗﺎﭖ , ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ , ﺳﺎﻗﺎﻱ ﺭﻧﮕﻲ ﺭﻧﮕﻲ . . .

ﭘﺮ ﺍﺯ ﻗﺮﺍﺭﺍﻱ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ با دخی های شیطون❀‿❀≦ . . .

ﺗﻠﻔﻨﻬﺎﻱ 2 ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ " ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ من بهاره دوست جونیم !!!"

ﮔﺮﻳﻪ ﻛﺮﺩﻧﺎﯼ ﻳﻮﺍﺷﻜﻲ ﺯﻳﺮ ﭘﺘﻮﻫﺎﻱ ﺻﻮﺭﺗﻲ ...

ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﻫﻤﺪﻳﮕﻪ ﺳﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﺮﺩﻧﺎﻱ خاطرات گذشته

...

ﺁﻫﻨﮓ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻧﺎﻱ ﻧﺼﻒ ﺷﺒﻲ ...

ﭘﺮ ﺍﺯ ﻓﮑﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ " ﺣﺎﻻ ﭼﯽ ﺑﭙﻮﺷـــــﻢ ؟ !!! "

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻧﺎﻱ ﺷﺒﻮﻧﻪ دیدیش بهاره رو؟؟/

!

ﺩﻧﻴﺎﻱ ﻣﺎ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﭘﺮﻩ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﭘﺎﻙ ﻭ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎﻱ

ﺩﺧﺘﺮﻭﻭﻧﻪ

 

 

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´¸➷♥¸.•´¸.•´¸.•*¨).•*¨)¸.•*¸

 

 

من عاشق دنیای دخترونه مم

دنیایی که به رنگ صورتی ست

نه هر رنگ صورتی رنگی از یک احساس دخترونه

که به کسی اجازه نمی دم بهش لگد بزنه یا روش بر چسب هرزگی بزنه

 

عمراااااااااااااااااااااااااا

 

این متن بالا از خودمه

 

لطفا کپی نشه

یا اگه شد با نام کتایون انصاری کپی بشه

و قبل از کپی به من اطلاع بده

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گل واژه 14 خرداد 1395 ساعت 22:22 http://telegram.me/pome_music

سلام
زیبا بود ، هیچ خاطراتی ، خاطرات پاییز نمی شه البته اگر کسی باشه که بتونه خاطره رو باهات بسازه
وقت کردی یه سری به کانال ما بزن
گل واژه
telegram.me/pome_music

ممنون.فعلا وقت ندارم

مجتبی 14 خرداد 1395 ساعت 21:39

مگه داریم اونجور پسری ؟؟

نع.فقط گفتم من

زهرا و مریم 14 خرداد 1395 ساعت 21:38

سلام دخی
اگه میشه اینو اینجا درج کنی
بدم میاد از پسری که می گه دخی رو مخی

لطفا عکس هایی از گیتار و دختر کره ای بزار
اسم دختره ای یو هستش
و از این پسره هم عکس بزار
جانگ کیون سوک
عاشقشم

ممنون89677

حتما سر فرصت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد