بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

love

13255B3255D.gif


نمی‌ دانم دلتنگی‌ ام

برای چیست

و دست‌هایم چشم انتظار کیست

در من،کودکی دبستانی

تکیه داده است به دیوار

و مدام به آمد و شدِ مردم نگاه می‌‌کند!


مجموعه دل نوشته های زیبا و عاشقانه | دل نوشته



احساس می کنم ده ها نفرم

شاید هم صدها نفر

چون هر شب از دلتنگی می میرم

و هر صبح

یک آدمِ دیگر

در من جان می گیرد

و به دوست داشتنِ تو ادامه می دهد


یکیو دوست داشتم

اونقدر بهش فکر کردم

که تصورى که ازش داشتم

از خود واقعیش سبقت گرفت

بعدها..

دیگه خودشو دوست نداشتم.

تصور ذهنى خودمو دوست داشتم!


روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند

روز و شب دارد ،

روشنی دارد ،

تاریکی دارد ،

کم دارد ،

بیش دارد

دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده ،

تمام می شود بهار می آید …


بیا به هم دروغ بگوییم!

 من بگویم: بهار شده

تو باور کنی، بیایی!



مجموعه دل نوشته های احساسی | دل نوشته


نیایی هم

بهار می‌آید.

حفظِ آبرو کُن؛

بیا !

مجموعه دل نوشته های جدید عاشقانه | دل نوشته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد