بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...


دلم تنگ کسی است که دیگر حتی جواب سلامم را هم نمی دهد

دلم تنگ کسی است که وقتی از کنارش رد می شم دیگه حتی یه نگاهم بهم نمی اندازه....



دلم تنگ است.........تنگ



نمی دانم که دیگر چه طور باید می بودم که نبودم......









یه وقتایی دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه


بدی هاش یادت می ره

نامردیش یادت می ره

بی محبتی و رفتار تلخ و سردش یادت می ره

وقتی با بی رحمی تنهات گذاشت یادت می ره

به خدات می گی فقط یه دقه ببینمش این دل وا موندم اروم شه....






نفسم تو در شمالی و من در جنوب
کاش دستی نقشه را از میانه تا کند....


 

 

QVUlt

 

 

ALFsu

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد