بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

بــــــــــــــــــاران بـــــــــاش

هَمیشہ بـاید کَســـ ـے باشد کہ مَعنے ِ سه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه هایت را بفَهمد...

درختان را باد میلرزاند... 
زمین را زمین لرزه... 
و مرا فکر یک لحظه بی تو بودن!! 



من در این ڪلبہ خوشم 
تو در آن اوج ڪہ هستے خوش باش 
من بہ عشق تو خوشم 
تو بہ عشق هر ڪہ هستے خوش باش... 


با تو که صحبت می‌کنم، 
دیگران فکر می‌کننددیوانه شده‌ام، 
دارم با خودم حـرف می‌زنم�� 
حالا مهم نیست، 
داشـتی می‌گفـتی...!؟ 













عکس پروفایل دخترانه




عکس پروفایل دخترانه








عکس پروفایل دخترانه           


عکس پروفایل دخترانه


عکس پروفایل دخترانه 


عکس پروفایل دخترانه


عکس پروفایل دخترانه  


عکس پروفایل دخترانه


 عکس های پروفایل دخترونه





عکس پروفایل دخترانه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد